Bemelegítésként egy vicces képpel indítanék, amit egyik városi túránk során vettünk észre. A képen az ASS Gyermekcipőbolt olvasható, amit hát azt hiszem mindannyian tudjuk, hogy SEGG Gyermekcipőboltot jelent, amely enyhe pedofilizmusra utal.

(Ez nem ellenreklám, hiszen még nem jártam a boltban, csupán egy vicces észrevétel.)

 

A kép (Klikkre nagyban látható) egy személyleírást tartalmaz. Érdekessége a Karakter jellemzése részben olvashatjuk. Ha valaki rájött, hogy kiről van szó, írja meg kommentben, és a nyerteseket majd kisorsolom... Vagy nem. :D


A továbbiakban az msn-ezés veszélyeire hívnám fela a figyelmet, valamint, hogy milyen érdekes beszélgetések kerekedhetnek, ha nem megfelelően választjuk az msn partnert.

Rögtön elsőként a spanyol sráccal kezdeném, aki írogatott valamit nekem spanyolul (én nyilván nem értettem), és hiába írtam neki angolul, ő rendületlenül folytatta spanyol halandzsáját. Végülis sikerült lefordítanom, hogy mit makog. Körülbelül annyit jelentett az írása, hogy ne írogassak a fiának, mert állandóan zaklatom. Na most én teljesen nem értettem a helyzetet. Eleve ő vett fel engem, és ráadásul még az anyja írt nekem? Végülis én leírtam neki spanyolul, hogy "bocsánat" aztán töröltem.

Következő ilyen kis szösszenet egy robottal volt, aki 21 éves amerikai nőnek adta ki magát és mindenáron camozni akart velem. Akármit írtam neki, őt nem érdekelte, egy "Okey"-jal elintézte, és írta tovább, hogy nézzem meg a webcamját. Mikor rájöttem, hogy robot, elkezdtem hülyülni, és olyanokat írogattam neki, mint pl: "You're an apple." "I can't wait.:P I'm so hot now." Végülis elküldtem melegebb éghajlatra, és ezt is töröltem.

Viszont volt egy eset, amikor én vettem fel valakit (konkrétan egy lányt), és nem volt igazán közlékeny. Sőt! Pillanatok alatt el tudtam riasztani, pedig csak annyit írtam neki, hogy:
*szia
*szia
*még nem ismerjük egymást, én D.(17) vagyok (itt nyilván leírtam a nevem)
*aha, oké, most mennem kell, szia
*szia

Életem leggyorsabb beszélgetése volt, ami elég rosszul esett, de azóta is nevetnem kell rajta. Még próbálkoztam párszor a beszélgetéssel, de a második alkalommal is így jártam. Harmadikra viszont sikerült hosszabb beszélgetésbe bonyolódnom, ami nem is volt igazán beszélgetés, mert én csak írtam a mondatokat (már hatalmas izzadságfolt volt rajtam, melyet egyetlen izzadásgátló sem tudott volna megakadályozni), de ő az összes labdát lecsapta, és rendületlenül smile-kat és egyszavas válaszokat írt. /Végül, hogy én is tőrt döfhessek a szívébe, annyit mondanék, hogy a kutyájának az angol neve szabadfordításban f*szokat jelent. (cocks)/

Címkék: msn humor fail

A bejegyzés trackback címe:

https://magok.blog.hu/api/trackback/id/tr181908385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása